A PANASZKEZELÉS RENDJE
- Célunk, hogy valamennyi szolgáltatásunkat megfelelő minőségben, a Felhasználó teljes megelégedettsége mellett teljesítsünk. Amennyiben a Megrendelőnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a letkerdesek@gmail.com e-mail címen jelezheti.
- Az írásbeli panaszt az Etikai Bizottság vizsgálja ki, arra 30 napon belül írásban (emailen) választ adunk. A panaszt elutasító álláspontot indoklással látjuk el. A válasz másolati példányát 3 évig megőrizzük, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatjuk.
- Szolgáltató és Megrendelő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Az illetékes békéltető testület: a területi gazdasági kamarák mellett működő független testület, melynek célja a fogyasztó és a gazdálkodó szervezet közötti vitás ügy egyezségen alapuló rendezésének megkísérlése. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.